Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Η Microsoft επεκτείνει το μερίδιό της στην αγορά των tablet το τελευταίο τρίμηνο




Σύμφωνα με τα στατιστικά της εταιρείας Strategy Analytics για την αγορά των tablets, η Microsoft έχει ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013, καταλαμβάνοντας μερίδιο 7.4% ή διαφορετικά 3 εκατομμύρια αποστολές Windows 8 tablets.
Η έκθεση της Strategy Analytics κάνει λόγο για “εκτόξευση” των αποστολών tablets στα ράφια των καταστημάτων κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, φτάνοντας τα 40.6 εκατομμύρια κομμάτια από όλους τους κατασκευαστές, αύξηση κατά 116%.

Στους υπόλοιπους κατασκευαστές η Apple συνεχίζει να κρατά τα σκήπτρα της πρωτιάς με το iOS να έχει μερίδιο 48.2%, ενώ το Android καταλαμβάνει ποσοστό 43.4% με 19.5 και 17.6 εκατομμύρια αποστολές αντίστοιχα. Η ψαλίδα μεταξύ των δύο πρωτοπόρων κλείνει ολοένα και περισσότερο, πέφτοντας στο μισό από το 63.1% πριν από ένα περίπου χρόνο όταν το Android είχε αποσπάσει μερίδιο 34.2%.

Η εταιρεία περιγράφει την απόδοση της Apple ως “ισχυρή” η οποία βοηθήθηκε σημαντικά και από την κυκλοφορία του iPad mini. Βέβαια το Android φαίνεται να επεκτείνεται γρηγορότερα, με το ποσοστό τον αριθμό των αποστολών συσκευών Android να αυξάνεται σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο κατά 177%.

Το μερίδιο της Microsoft (7.5%) αν και μικρό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της είναι αρκετά σημαντικό σύμφωνα με την έκθεση αν αναλογιστεί κανείς την κυκλοφορία των Windows 8 πριν από μερικούς μήνες, μέσα στους οποίους έχουν μεσολαβήσει συμφωνίες με διάσημες εταιρείες όπως η Acer, Lenovo και οι συσκευές Surface. Αξίζει να σημειωθεί ότι το τρίτο τρίμηνο του 2012 είχαν σημειωθεί μόλις 400.000 πωλήσεις Windows tablet, με τον αριθμό αυτό να φτάνει σήμερα τα 3 εκατομμύρια πωλήσεις.

 Site: techcrunch.com

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου