Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Karma, the Enlightened One

η ΠεφωτισμένηΗ Κάρμα είναι μια γυναίκα με άκαμπτη θέληση και αδάμαστη ψυχική δύναμη. Είναι η ενσάρκωση της ψυχής της Ιονίας και μια παρουσία που εμπνέει στο πεδίο της μάχης, καθώς προστατεύει τους συμμάχους της και τρέπει σε φυγή τους εχθρούς της. Μια πανίσχυρη ηγέτης που παλεύει να ισορροπήσει μεταξύ παράδοσης και επανάστασης, η Κάρμα έχει ως στόχο να διατηρήσει την ειρήνη στην Ιονία - ακόμη και με τη βία, αν είναι αναγκαίο.

Κάποτε, η Κάρμα ζούσε μια ήρεμη ζωή σε ένα μικρό χωριό της Ιονίας. Το χωριό κυβερνούσαν γηραιοί μοναχοί και οι κάτοικοι ακολουθούσαν την παράδοση της φιλάνθρωπης μαγείας και του ειρηνισμού. Γνωστή για τους ισχυρούς δεσμούς της με τον κόσμο των ψυχών και αγαπητή ως δίκαιη διαμεσολαβητής στους ανθρώπους τη, η Κάρμα είχε αποδεχθεί αυτές τις παραδόσεις ως απαραίτητο στοιχείο της διαφώτισης που αναζητούσαν όλοι οι Ιόνιοι

Η εσωτερική της γαλήνη δοκιμάστηκε όταν οι στρατιές της Νόξους εισέβαλαν στην Ιονία. Παρόλο που οι πρεσβύτεροι του χωριού επέμεναν ότι δεν θα έπεφταν θύματα της βίας χάρη στον φιλειρηνισμό τους, η Κάρμα είχε ήδη ακούσει αρκετά περιστατικά για την ωμότητα των Νοξιανών, ώστε αμφισβητούσε δημόσια τη σοφία των γερόντων. Ατάραχοι και με αυστηρό τρόπο, της είπαν να δείξει εμπιστοσύνη στην παράδοση. Όταν οι εισβολείς έφτασαν στο χωριό, οι πρεσβύτεροι ζήτησαν να τους συναντήσουν για να διαπραγματευτούν το τέλος της μάχης με αναίμακτο τρόπο. Ο Νοξιανός στρατηγός προσβλήθηκε από την αδυναμία που έδειξαν και έσφαξε ο ίδιος τους γέροντες, ενώ διέταξε τους στρατιώτες του να επιτεθούν στο χωριό.

Καθώς οι Νοξιανοί πλησίαζαν, οι κάτοικοι του χωριού προετοιμάστηκαν να αποδεχθούν το θάνατο, πιστοί στους όρκους ειρήνης τους. Όμως η Κάρμα δεν αποδέχθηκε το θάνατο και είδε μια διαφορετική οδό: τη θυσία μίας ζωής για να σωθούν πολλές άλλες. Για να σώσει τους ανθρώπους της, άντλησε την εσωτερική της δύναμη και επικαλέστηκε όλη την ισχύ της θέλησής της. Μια έκρηξη πνευματικής φωτιάς εξαπολύθηκε από το σώμα της και κατευθύνθηκε σπειροειδώς προς το Νοξιανό στρατηγό. Η φλόγα πήρε τη μορφή δίδυμων δράκων, που ήταν το σύμβολο της ίδιας της Ιονίας. Ήταν η πρώτη φορά που η Κάρμα χρησιμοποιούσε τις δυνάμεις της για να βλάψει αντί για να προστατεύσει και ούτε αυτή ούτε οι κάτοικοι του χωριού είχαν δει ποτέ κάτι τέτοιο. Όταν η μαγεία εξανεμίστηκε, ο στρατηγός κειτόταν νεκρός μπροστά της και οι στρατιώτες του είχαν σκορπίσει. Οι αντίπαλοι παραδόθηκαν στη δύναμη της Κάρμα και άφησαν ανέγγιχτο το λαό της και τις παραδόσεις του

Καθώς ο πόλεμος μαινόταν, η Κάρμα αναδείχθηκε σε ικανότατη ηγέτιδα της Ιόνιας αντίστασης, αλλά, όταν οι στρατιές της Νόξους αποχώρησαν από τις ακτές της Ιονίας, οι συγκρούσεις δεν σταμάτησαν. Η Ιονία διχάστηκε μεταξύ των μαχητών της αντίστασης που επιθυμούσαν εκδίκηση και των μοναχών που απαιτούσαν επιστροφή στην πνευματική παράδοση. Η Κάρμα είδε έναν τρίτο δρόμο, ένα δρόμο που συνδύαζε τη δύναμη που είχε αποκτήσει η Ιονία στον πόλεμο με τις παραδόσεις που ακολουθούσε ακόμη πιστά το έθνος. Πλέον, στόχος της είναι να αποκαταστήσει τη διαρκή ειρήνη στην κατεστραμμένη χώρα της.

«Η ψυχή σου είναι κάτι που δεν μπορεί να σου πάρει κανείς. Χρησιμοποίησέ το με σύνεση.»
-- Κάρμα


Στατιστικά

Ζημιά50(+3.3 / ανά επίπεδο)
Ζωή383(+83 / ανά επίπεδο)
Μάνα290(+50 / ανά επίπεδο)
Ταχύτητα κίνησης335
Πανοπλία10(+3.8 / ανά επίπεδο)
Μπλοκάρισμα ξορκιών30(+0 / ανά επίπεδο)
Αναπλήρωση ζωής4.7(+0.55 / ανά επίπεδο)
Αναπλήρωση μάνα6.8(+0.65 / ανά επίπεδο)

Ικανότητες

Εσωτερική Φλόγα - Η Κάρμα εξαπολύει μια σφαίρα ψυχικής ενέργειας που εκρήγνυται και προκαλεί ζημιά κατά την πρόσκρουση με μια εχθρική μονάδα.

Μπόνους Μάντρα: Εκτός από την έκρηξη, το Μάντρα αυξάνει την καταστρεπτική δύναμη της Εσωτερικής Φλόγας, καθώς δημιουργεί έναν κατακλυσμό που προκαλεί ζημιά μετά από μια μικρή καθυστέρηση.

Εξαπολύει μια σφαίρα ενέργειας που εκρήγνυται όταν έρθει σε επαφή με έναν εχθρό και προκαλεί 60/110/160/210/260 (+0.6) μαγική ζημιά στους εχθρούς που βρίσκονται στην περιοχή, ενώ μειώνει την Ταχύτητα Κίνησής τους κατά 25% για 1,5 δευτερόλεπτα.

Μπόνους Μάντρα - Ψυχική Έκλαμψη: Προκαλεί 0.0 (+0.3) επιπλέον μαγική ζημιά και δημιουργεί έναν κύκλο πυρός στην περιοχή της πρόσκρουσης ή όταν φτάσει στη μέγιστη απόσταση, επιβραδύνοντας τους εχθρούς κατά 50%. Μετά από 1,5 δευτερόλεπτα, ο κύκλος εκρήγνυται και προκαλεί 0.0 (+0.6) μαγική ζημιά στους εχθρούς που βρίσκονται στην περιοχή.
Κόστος
50/60/70/80/90 Μάνα
Εμβέλεια
950
Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα - Η Κάρμα δημιουργεί ένα νήμα μεταξύ αυτής και ενός στοχευμένου εχθρού, του προκαλεί ζημιά στη διάρκεια του χρόνου και τον αποκαλύπτει. Αν το νήμα δεν κοπεί, ο εχθρός θα ακινητοποιηθεί.

Μπόνους Μάντρα: Η Κάρμα ενισχύει το δεσμό, προκαλώντας επιπλέον ζημιά και θεραπεία.

Συνδέει την Κάρμα στο στοχευμένο αντίπαλο ήρωα, τον αποκαλύπτει και προκαλεί 60/110/160/210/260 (+0.6) μαγική ζημιά σε 2 δευτερόλεπτα, ενώ τον ακινητοποιεί για 1/1.25/1.5/1.75/2 δευτερόλεπτα αν ο δεσμός δεν σπάσει.

Μπόνους Μάντρα - Ανανέωση: Η Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα προκαλεί 0.0 (+0.6) επιπλέον μαγική ζημιά και θεραπεύει την Κάρμα για το διάστημα που είναι ενεργή για 25% (+0.01%) της Ζωής της που λείπει.
Κόστος
70/75/80/85/90 Μάνα
Εμβέλεια
675
Έμπνευση - Η Κάρμα καλεί μια προστατευτική ασπίδα που απορροφά την εισερχόμενη ζημιά και αυξάνει την ταχύτητα κίνησης του συμμάχου που προστατεύει.

Μπόνους Μάντρα: Πέρα από τη χρήση της ασπίδας, εξαπολύεται ενέργεια από την ασπίδα, η οποία προκαλεί ζημιά στους εχθρούς και δίνει Έμπνευση στους σύμμαχους ήρωες.

Ο στοχευμένος σύμμαχος αποκτά μια ασπίδα, η οποία του δίνει 20/30/40/50/60% επιπλέον Ταχύτητα Κίνησης για 1.5 δευτερόλεπτα και απορροφά 80/120/160/200/240 (+0.5) ζημιά για 4 δευτερόλεπτα.

Μπόνους Μάντρα - Τόλμη: Η ασπίδα εκλύει ενέργεια που προκαλεί 0.0 (+0.6) μαγική ζημιά σε εχθρικές μονάδες γύρω από το στόχο της. Οι σύμμαχοι ήρωες γύρω από το στόχο της αποκτούν ασπίδα με ισχύ ίση με το μισό ποσό της μαγικής ζημιάς και αποκτούν 60% επιπλέον ταχύτητα κίνησης
Κόστος
60/70/80/90/100 Μάνα
Εμβέλεια
800
Μάντρα - Η Κάρμα ενισχύει την επόμενη ικανότητά της για να έχει επιπλέον επίδραση. Το Μάντρα είναι διαθέσιμο στο επίπεδο 1 και δεν απαιτεί πόντους ικανότητας.
Η Κάρμα ενισχύει την επόμενη ικανότητά της μέσα στα επόμενα 8 δευτερόλεπτα για να έχει επιπλέον επίδραση.

Ψυχική Έκλαμψη: Προκαλεί επιπλέον μαγική ζημιά και δημιουργεί έναν κύκλο πυρός που επιβραδύνει σημαντικά τους εχθρούς και προκαλεί ζημιά μετά από μια μικρή καθυστέρηση.

Ανανέωση: Ο δεσμός προκαλεί επιπλέον μαγική ζημιά στο στόχο της και θεραπεύει την Κάρμα για 25% της Ζωής της που λείπει για το διάστημα που διατηρείται ο δεσμός.

Τόλμη: Οι σύμμαχοι ήρωες γύρω από το στόχο της Κάρμα αποκτούν μια ασπίδα και επιπλέον Ταχύτητα Κίνησης. Οι εχθρικές μονάδες γύρω από το στόχο της δέχονται μαγική ζημιά.
Κόστος
Χωρίς κόστος
Εμβέλεια
0
Φούντωμα Φλόγας - Μειώνει το χρόνο επαναφόρτισης του Μάντρα, κάθε φορά που η Κάρμα προκαλεί ζημιά σε έναν αντίπαλο ήρωα με μία από τις ικανότητές της (μισή επίδραση για τις βασικές επιθέσεις της Κάρμα)

Συμβουλές

  • Το Φούντωμα Φλόγας ενθαρρύνει το επιθετικό παιχνίδι. Προσπαθήστε να χτυπήσετε τον αντίπαλό σας με ικανότητες και βασικές επιθέσεις για να μειώσετε το χρόνο επαναφόρτισης του Μάντρα και να παραμείνετε στην επίθεση.
  • Όταν χρησιμοποιείτε τη Συγκεντρωμένη Αποφασιστικότητα, μπορείτε να επιβραδύνετε τους αντιπάλους σας με την Εσωτερική Φλόγα ή να αυξάνετε την ταχύτητα κίνησής σας με την Έμπνευση, αν δυσκολεύεστε να διατηρήσετε έναν στόχο εντός της εμβέλειάς σας.
  • Μην είστε υπερβολικά συγκρατημένοι με το Μάντρα. Το Φούντωμα Φλόγας είναι αποτελεσματικότερο στις ομαδικές μάχες και μπορεί να επαναφορτίσει το Μάντρα πολλές φορές.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου