Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Udyr, the Animal Spirit

το Ζωώδες ΠνεύμαΟι μυστικιστές της Ιωνίας ταξιδεύουν βαθιά στα βαθύτερα αινίγματα του Βάλοραν, εξερευνώντας τα βάθη της πνευματικότητας. Οι μελετητές της είναι από τους πιο αφοσιωμένους προασπιστές της αρμονίας και του διαφωτισμού... αλλά όπως γίνεται πολλές φορές, υπάρχουν κάποιοι που ακολουθούν διαφορετικές διαδρομές. Γεννημένες σε ένα χορταριασμένο ξέφωτο κάτω από ένα κόκκινο φεγγάρι, ο Ούντιρ πάντα κυριευόταν από μια αρχέγονη ορμή μέσα του. Η θέλησή του δεν ήταν ανεξέλεγκτη, απλά ατίθαση. Όταν ήταν μικρός, βοηθούσε τον πατέρα του στην φάρμα, αλλά ένιωθε έναν βαθύτερο δεσμό με τα άγρια άλογα που έβοσκαν στα χωράφια, από ότι με τους επισκέπτες της πόλης. Πολλές φορές τον έφερναν σηκωτό στο σπίτι τις νύχτες και τον μάλωναν γιατί τον έβρισκαν να κοιμάται κάτω από τα αστέρια.

Στα δέκατα-έκτα γενέθλιά του, ο Ούντιρ αποχαιρέτησε την οικογένειά του και ακολούθησε ένα μονοπάτι στα ανατολικά, αποφασισμένος να αφήσει πίσω του τον ''πολιτισμένο'' κόσμο. Ελεύθερος από τα δεσμά των κοινωνικών απαιτήσεων, ο Ούντιρ γνώρισε ένα απόθεμα εσωτερικής αγριάδας που δεν ήξερε ότι έκρυβε μέσα του. Άφησε τα άγρια ένστικτα να ανέβουν στην επιφάνεια και τους επέτρεψε να τον κυριεύσουν. Σε αυτό ακριβώς το σημείο της ζωής του, ο Ούντιρ έχασε την ανθρωπιά του. Κυνηγοί και ταξιδιώτες που έμπαιναν στην περιοχή του διέτρεχαν μεγάλο κίνδυνοι και πολλοί δεν επέστρεψαν ποτέ.

Μια μέρα, ένας μοναχός σε ένα μεγάλο ταξίδι διέσχισε το δάσος του και ο Ούντιρ αποφάσισε να τον τρομάξει, ορμώντας μέσα από θάμνους. Ο μοναχός, έστρεψε το σώμα του και απέφυγε με άνεση τον Ούντιρ. Ο Ούντιρ εξοργίστηκε και προσπάθησε ξανά και ξανά να τον σωριάσει, αλλά ο μοναχός του ξέφευγε. Όταν εξαντλήθηκε πια ο Ούντιρ, ο μοναχός του έκανε σιωπηλά νόημα να τον ακολουθήσει και μαζί ταξίδεψαν αμίλητοι μέχρι το Μοναστήρι Χιράνα. Οι μοναχοί εκεί δέχτηκαν τον Ούντιρ και τον έμαθαν να τιθασεύει και να ελέγχει τις ζωώδεις ορμές του... τις περισσότερες φορές.


Στατιστικά

Ζημιά52.91(+3.2 / ανά επίπεδο)
Ζωή427(+99 / ανά επίπεδο)
Μάνα220(+30 / ανά επίπεδο)
Ταχύτητα κίνησης345
Πανοπλία14.75(+4 / ανά επίπεδο)
Μπλοκάρισμα ξορκιών30(+1.25 / ανά επίπεδο)
Αναπλήρωση ζωής7.45(+0.75 / ανά επίπεδο)
Αναπλήρωση μάνα6.4(+0.45 / ανά επίπεδο)

Ικανότητες

Στάση τίγρης - Στάση Τίγρης: Ενεργοποίηση - Η επόμενη βασική επίθεση του Ούντιρ θα προκαλέσει μεγάλη ζημιά σε 2 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητα επίθεσης του Ούντιρ θα αυξηθεί για λίγα δευτερόλεπτα. Διαρκής επίδραση - Η ταχύτητα επίθεσης του Ούντιρ αυξάνεται παθητικά
Διαρκής επίδραση: Αυξάνει την ταχύτητα επίθεσης κατά 20/25/30/35/40%.

Ενεργοποίηση: Αυξάνει την Ταχύτητα Επίθεσης κατά 15/20/25/30/35% και η επόμενη βασική επίθεση του Ούντιρ προκαλεί επιπλέον 30/80/130/180/230 (+1.5) Μαγική Ζημιά σε 2 δευτερόλεπτα.
Κόστος
47/44/41/38/35 Μάνα
Εμβέλεια
0
Στάση Χελώνας - Στάση Χελώνας: Ενεργοποίηση - Ο Ούντιρ αποκτά μια προσωρινή ασπίδα η οποία απορροφά ζημιά. Διαρκής επίδραση - Ο Ούντιρ αναπληρώνει ένα ποσό της Ζωής του ίσο με ένα ποσοστό της ζημιάς που προκαλεί.
Διαρκής επίδραση: Αναπληρώνει Ζωή ίση με 10/12/14/16/18% της ζημιάς που προκαλείται.

Ενεργοποίηση: Αποκτά μια προσωρινή ασπίδα που απορροφά 60/100/140/180/220 (+0.5) ζημιά.
Κόστος
47/44/41/38/35 Μάνα
Εμβέλεια
0
Στάση Αρκούδας - Στάση αρκούδας: Ενεργοποίηση - Ο Ούντιρ αυξάνει την Ταχύτητα Κίνησης για μικρό χρονικό διάστημα. Διαρκής επίδραση - Οι βασικές επιθέσεις του Ούντιρ ακινητοποιούν το στόχο του για 1 δευτερόλεπτο. Αυτή η επίδραση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά στον ίδιο στόχο για μερικά δευτερόλεπτα.
Διαρκής επίδραση: Οι βασικές επιθέσεις εξουδετερώνουν το στόχο για 1 δευτερόλεπτο. Αυτή η επίδραση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ξανά στον ίδιο στόχο για 6 δευτερόλεπτα.

Ενεργοποίηση: Αυξάνει την Ταχύτητα Κίνησης κατά 15/20/25/30/35% και αγνοεί την υπόσταση άλλων μονάδων για 2/2.25/2.5/2.75/3 δευτερόλεπτα.
Κόστος
47/44/41/38/35 Μάνα
Εμβέλεια
0
Στάση Φοίνικα - Στάση Φοίνικα: Ενεργοποίηση - Ο Ούντιρ στέλνει κύματα φωτιάς που προκαλούν ζημιά στους κοντινούς εχθρούς για 5 δευτερόλεπτα. Διαρκής επίδραση - Με την πρώτη βασική επίθεση και κάθε τρίτη επίθεση μετά από αυτήν, ο Ούντιρ περιβάλλει τους εχθρούς που βρίσκονται μπροστά του με φωτιά.
Διαρκής επίδραση: Καίει τους εχθρούς που βρίσκονται μπροστά στον Ούντιρ με την πρώτη βασική επίθεση και κάθε τρίτη επίθεση μετά από αυτήν, προκαλώντας 40/80/120/160/200 (+0.45) Μαγική Ζημιά.

Ενεργοποίηση: Εξαπολύει κύματα φωτιάς που προκαλούν 15/25/35/45/55 (+0.25) Μαγική Ζημιά κάθε δευτερόλεπτο σε κοντινούς εχθρούς για 5 δευτερόλεπτα.
Κόστος
47/44/41/38/35 Μάνα
Εμβέλεια
325
Ευκινησία Πιθήκου - Μόλις μπει σε μια στάση, η Ταχύτητα επίθεσης του Ούντιρ αυξάνεται κατά 10% και η Ταχύτητα Κίνησης κατά 5 για σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτή η επίδραση μπορεί να συσσωρευτεί έως 3 φορές.

Συμβουλές

  • Η ζημιά εφαρμόζεται στην ασπίδα της χελώνας μετά τον μετριασμό της. Για αυτόν το λόγο, η αγορά αμυντικών αντικειμένων μπορεί να αυξήσει δραματικά τις πιθανότητες επιβίωσής σας.
  • Ο Ούντιρ είναι από τους καλύτερους χαρακτήρες του παιχνιδιού για την εκμετάλλευση της ζούγκλας. Αν εκμεταλλευτείτε τις ικανότητές του, η ομάδα σας μπορεί να αποκτήσει μεγάλο πλεονέκτημα σε επίπεδο πόντων εμπειρίας και ελέγχου του χάρτη.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου