Ο Θρες είναι ένας διεστραμμένος θεριστής του οποίου οι πεινασμένες αλυσίδες παγιδεύουν τις ψυχές των ζωντανών. Ένα λεπτό δισταγμού στην όψη της τρομακτικής του μορφής καταδικάζει κάθε ελπίδα διαφυγής. Στο πέρασμά του αφήνει άψυχα σώματα, οι ψυχές τους ξεριζωμένες και παγιδευμένες στο αρρωστημένο πράσινο φως του φαναριού του. Ο Δεσμοφύλακας των Ψυχών αντλεί σαδιστική ευχαρίστηση να βασανίζει τα θύματά του, πριν και μετά το θάνατό τους. Το μακάβριο έργο του δεν γνωρίζει τέλος και περιπλανιέται αδιάκοπα στη γη ψάχνοντας για πιο σθεναρές ψυχές να ξεριζώσει. Ο Θρες χαράζει μια προσεκτική και μελετημένη πορεία μέσα από το Βάλοραν. Διαλέγει προσεκτικά τους στόχους του, αφιερώνοντας την πλήρη προσοχή του σε κάθε ψυχή. Απομονώνει τα θύματά του και παίζει μαζί τους, καταστρέφοντας σταδιακά τη ψυχική τους κατάσταση με το διεστραμμένο, παρανοϊκό του χιούμορ. Από τη στιγμή που ο Θρες θα βάλει στόχο μια ψυχή, δεν υποχωρεί μέχρι να την κατακτήσει. Στη συνέχεια, σέρνει τις ψυχές που έχει αιχμαλωτίσει πίσω στα Νησιά της Σκιάς όπου τις περιμένει μια ασύλληπτα φρικτή μοίρα. Αυτός είναι ο μοναδικός του σκοπός. Λίγα είναι γνωστά για το παρελθόν του Δεσμοφύλακα των Ψυχών και πολλές από τις λεπτομέρειες υπάρχουν μόνο σε παιδικά τραγούδια και λαϊκούς μύθους. Μιλούν για την ύπαρξη ενός σαδιστικού δεσμοφύλακα αιώνες πριν, ο οποίος έβρισκε ιδιαίτερη ευχαρίστηση βασανίζοντας τους φυλακισμένους του. Υπομονετικός και ανελέητος, χρησιμοποιούσε διάφορες μεθόδους για να καταστρέψει το μυαλό των θυμάτων του προτού τα σώματά τους υποκύψουν στα φρικιαστικά του σχέδια. Οι αλυσίδες ήταν το αγαπημένο εργαλείο βασανιστηρίου του φύλακα. Το ανατριχιαστικό σύρσιμό τους ήταν χαρακτηριστικό της επικείμενης παρουσίας του και υποσχόταν μονάχα οδύνη για αυτούς που επισκεπτόταν. Η σκοτεινή κυριαρχία του δεν αμφισβητήθηκε ποτέ μέχρι την απόδραση των φυλακισμένων στη διάρκεια μιας μαζικής εξέγερσης. Τον περικύκλωσαν και χωρίς ίχνος δισταγμού ή τύψεων, τον κρέμασαν από τις αλυσίδες του. Έτσι ξεκίνησε η απέθαντη ζωή του φρικαλέου φαντάσματος γνωστού ως Θρες, ή τουλάχιστον αυτός είναι ο μύθος. Τώρα ο Θρες στοιχειώνει τη γη, αφήνοντας στο διάβα του μόνο φρίκη και απελπισία. Ωστόσο, υπάρχει ένας ύπουλος σκοπός πίσω από τις σκοτεινές ραδιουργίες του και οι πενιχρές ψυχές των μέσων ανθρώπων δεν επαρκούν. Αναζητά πιο δυνατές ψυχές. Μόνο όταν έχει τσακίσει τη θέληση των πιο ανθεκτικών πολεμιστών του Βάλοραν θα έχει αποκτήσει αυτό που θέλει. ''Δεν υπάρχει τίποτα πιο αναζωογονητικό από το να διαλύεις ένα μυαλό, κομμάτι κομμάτι.'' -- Θρες | |
Στατιστικά
Ζημιά | 46 | (+2.2 / ανά επίπεδο) |
Ζωή | 452 | (+89 / ανά επίπεδο) |
Μάνα | 200 | (+44 / ανά επίπεδο) |
Ταχύτητα κίνησης | 335 | |
Πανοπλία | 18 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Μπλοκάρισμα ξορκιών | 30 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση ζωής | 6 | (+0.55 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση μάνα | 5 | (+0.7 / ανά επίπεδο) |
Ικανότητες
Θανατική Καταδίκη - Οι επιθέσεις του Θρες ανανεώνονται, προκαλώντας περισσότερη ζημιά όσο περισσότερο περιμένει μεταξύ των επιθέσεων. Όταν ενεργοποιείται, ο Θρες αιχμαλωτίζει έναν εχθρό στις αλυσίδες και τον τραβά προς το μέρος του. Η ενεργοποίηση αυτής της ικανότητας δεύτερη φορά τραβά τον Θρες προς τον εχθρό.
Παθητική: Προκαλεί 0.0-0.0 μαγική ζημιά σε κάθε χτύπημα η οποία αυξάνεται όταν δεν επιτίθεται.
Αυτή η τιμή είναι ίση με της ψυχές που έχει συλλέξει, συν έως 80/110/140/170/200% πόντους ζημιάς επίθεσης, βάσει του χρόνου που πέρασε από την τελευταία του επίθεση. Ενεργή: Αρπάξτε έναν εχθρό και, στη συνέχεια, τραβήξτε τον προς το μέρος σας ή κάντε άλμα προς αυτόν. Πετάει το δρεπάνι του, προκαλώντας 80/110/140/170/200 (+0.5) μαγική ζημιά στην πρώτη μονάδα που πετυχαίνει και την φέρνει προς το μέρος του για 1,5 δευτερόλεπτο. Ενεργοποιήστε ξανά αυτήν την ικανότητα για να φέρετε τον Θρες κοντά στον δεμένο εχθρό.
| |
Σκοτεινό Πέρασμα - Ο Θρες πετάει ένα φανάρι που προστατεύει τους κοντινούς σύμμαχους ήρωες από τη ζημιά. Οι σύμμαχοι μπορούν να κάνουν κλικ στο φανάρι για να εκτιναχθούν στον Θρες.
Δημιουργήστε ένα φανάρι ασπίδα που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας σύμμαχος για να εκτιναχθεί προς εσάς.
Πετάξτε το Φανάρι σε ένα σημείο. Εάν ένας σύμμαχος που βρίσκεται κοντά στο φανάρι κάνει κλικ σε αυτό, το παίρνει και ο Θρες τραβά και αυτόν και το φανάρι κοντά του. Οι σύμμαχοι που το πλησιάζουν αποκτούν μια ασπίδα διάρκειας 4 δευτερολέπτων που απορροφά έως 60/95/130/165/200 (+0.4) ζημιά. Οι σύμμαχοι μπορούν να λάβουν την ασπίδα μόνο μία φορά ανά ενεργοποίηση.
| |
Μαστίγωμα - Περιστρέφει την αλυσίδα του, πετώντας όλους τους εχθρούς που πετυχαίνει προς την κατεύθυνση της περιστροφής.
Χτυπήστε κοντινούς εχθρούς στην κατεύθυνση της επιλογής σας.
Προκαλεί 65/105/145/185/225 (+0.4) μαγική ζημιά σε μία γραμμή που ξεκινά πίσω του. Πετάει όλους τους εχθρούς που χτυπά προς την κατεύθυνση της περιστροφής και, στη συνέχεια, τους επιβραδύνει κατά 20/25/30/35/40% για 1,5 δευτερόλεπτο. Χρησιμοποιήστε το με κατεύθυνση προς τα μπροστά για να απωθήσετε μια μονάδα ή προς τα πίσω για να την φέρετε κοντά.
| |
Το Κιβώτιο - Μια φυλακή από τείχη που προκαλούν επιβράδυνση και ζημιά αν καταστραφούν.
Παγιδεύει τους εχθρούς μέσα σε τείχη που επιβραδύνουν και προκαλούν ζημιά αν καταστραφούν.
Δημιουργεί μια περίμετρο γύρω από τη θέση του στόχου. Οι εχθρικοί ήρωες που περνούν μέσα από το τείχος δέχονται 250/400/550 (+1) μαγικής ζημιάς και επιβραδύνονται κατά 99% για 2 δευτερόλεπτα, αλλά σπάνε αυτό το τμήμα του τείχους. Μόλις σπάσει ένα τείχος, τα υπόλοιπα τείχη προκαλούν μισή ζημιά και εφαρμόζουν μισή διάρκεια επιβράδυνσης. Ένας εχθρός δεν μπορεί να επηρεαστεί από πολλά τείχη ταυτόχρονα.
| |
Καταδίκη - Ο Θρες μπορεί να μαζέψει τις ψυχές των εχθρών που πεθαίνουν κοντά του, κάτι που του δίνει μόνιμα θωράκιση και ισχύ ικανότητας. |
Συμβουλές
- Η επικοινωνία είναι το πιο σημαντικό στοιχείο όταν χρησιμοποιείτε το φανάρι του Θρες. Ενημερώστε τους συμπαίκτες σας πώς θέλετε να το χρησιμοποιήσετε.
- Τα ξόρκια «Θανατική Καταδίκη» και «Μαστίγωμα» μπορούν να συνδυαστούν με οποιαδήποτε σειρά ενεργοποίησης για πανίσχυρα αποτελέσματα.
- Ο Θρες μπορεί να συλλέξει ψυχές χωρίς να χρειαστεί να σκοτώσει ο ίδιος μονάδες. Ο σχεδιασμός της θέσης σας στο χάρτη έτσι ώστε να βρίσκεστε κοντά στους περισσότερους θανάτους θα βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε τη συλλογή ψυχών.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου