Η πρώτη αναφορά στην ύπαρξη του Σουέιν προέρχεται από τις σημειώσεις ενός γιατρού στη Νόξους. Σύμφωνα με αυτές, ο Σουέιν ήρθε κουτσαίνοντας στο αναρρωτήριο χωρίς κραυγές και κλάματα- το δεξί του πόδι είχε σπάσει στη μέση με το κόκκαλο να πετάγεται έξω. Ένα μικρό, βλοσυρό πτηνό φαινόταν στερεωμένο στον ώμο του. Ο τρομαγμένος γιατρός είχε μείνει με το στόμα ανοικτό όσο ο νέος απαντούσε ερωτήσεις σχετικά με την υγεία και την ηλικία του με ένα ήρεμο, σταθερό βλέμμα. Ακόμα και στον σκληρό ήχο που έκανε το κόκκαλο όταν ερχόταν στην θέση του με αντίβαρα, το ψυχρό βλέμμα του Σουέιν δεν υποχώρησε, ούτε κοίταξε αλλού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο γιατρός πρότεινε μαγική θεραπεία καθώς το πόδι δεν μπορούσε να χειρουργηθεί, αλλά ο Σουέιν αρνήθηκε και ζήτησε μόνο μια περισσευούμενη πατερίτσα πριν φύγει κουτσαίνοντας. Η επόμενη αναφορά γίνεται σε έγγραφα του Νοξιανού στρατού αν και φαίνεται ότι κάτι λείπει. Υπό φυσιολογικές συνθήκες ένα σακατεμένο αγόρι δεν θα γινόταν δεκτό στην περήφανη στρατιά της Νόξους, αλλά τα αρχεία αναφέρουν ότι η πρώτη του ανάθεση ήταν ως αξιωματικός. Οι άντρες που υπηρέτησαν υπό τις εντολές του (και που επιβίωσαν) έχουν παραμείνει στην ομάδα του με ακλόνητη πίστη και υπακοή. Ανέβηκε ταχύτατα στην στρατιωτική ιεραρχία της ηγεσίας και μερικές φορές οι ανώτεροί του ζητούσαν να υποβαθμιστούν για να εισέλθουν στην μονάδα του. Παμπόνηρος σε θέματα στρατηγικής, ο Σουέιν έπαιρνε από ένα παράσημο μετά από κάθε μάχη και πολλές φορές κούτσαινε στην πρώτη γραμμή, χαμένος στις σκέψεις του. Η ανέλιξή του φαινόταν ότι δεν θα σταματούσε ποτέ μέχρι που λίγο πριν την εισβολή της Ιωνίας η κατάστασή του άλλαξε σε ανενεργή- μια αλλόκοτη απόφαση που σίγουρα έχει να κάνει με γραφειοκρατική υπονόμευση. Αν ο Σουέιν εξοργίστηκε από τα γεγονότα που ακολούθησαν, δεν το έδειξε ποτέ. Το πρόσωπό του ήταν τόσο ανέκφραστο που οι φήμες έλεγαν ότι ήταν μια μάσκα που έκρυβε κάτι ολοκληρωτικά απάνθρωπο από κάτω της. Περισσότερες φήμες προκαλούσε το πτηνό που δεν έφευγε ποτέ από τον ώμο του, το όνομα του οποίου ψιθυριζόταν μόνο από τον ίδιο. Όταν η Ντεμάσια εντατικοποίησε την παρουσία της στο Πρωτάθλημα, ο Σουέιν αμέσως επέστρεψε σε ενεργό δράση. ''Όσο ζεις και αναπνέεις και μπορείς να μιλήσεις, δεν μπορείς να ζητήσεις για την απαλλαγή σου.'' - Σουέιν | |
Στατιστικά
Ζημιά | 49 | (+3 / ανά επίπεδο) |
Ζωή | 385 | (+78 / ανά επίπεδο) |
Μάνα | 240 | (+50 / ανά επίπεδο) |
Ταχύτητα κίνησης | 335 | |
Πανοπλία | 12 | (+4 / ανά επίπεδο) |
Μπλοκάρισμα ξορκιών | 30 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση ζωής | 6.75 | (+0.65 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση μάνα | 6.8 | (+0.65 / ανά επίπεδο) |
Ικανότητες
Συμφόρηση - Ο Σουέιν στέλνει το κοράκι του για να σακατέψει έναν εχθρό. Τα επόμενα τρία δευτερόλεπτα ο στόχος δέχεται ζημιά με την πάροδο του χρόνου και επιβραδύνεται.
Ο Σουέιν στέλνει το κοράκι του για να σακατέψει έναν εχθρό. Τα επόμενα 3 δευτερόλεπτα, ο στόχος δέχεται 25/40/55/70/85 (+0.3) μαγική ζημιά ανά δευτερόλεπτο και επιβραδύνεται κατά 20/25/30/35/40%.
| |
Ακινησία - Ο Σουέιν σημαδεύει μια περιοχή. Μετά από μια μικρή καθυστέρηση, πανίσχυρα αρπακτικά επιτίθενται στις εχθρικές μονάδες προκαλώντας τους ζημιά και ριζώνοντάς τες.
Ο Σουέιν σημαδεύει μια περιοχή. Μετά από μια μικρή καθυστέρηση, αρπακτικά επιτίθενται στις εχθρικές μονάδες προκαλώντας τους 80/120/160/200/240 (+0.7) μαγική ζημιά και ριζώνοντάς τες για 2 δευτερόλεπτα.
| |
Βασανισμός - Ο Σουέιν χτυπά το στόχο του προκαλώντας του ζημιά με την πάροδο του χρόνου, ενώ παράλληλα αυξάνει τη ζημιά που δέχεται από τις επιθέσεις του Σουέιν.
Ο Σουέιν χτυπά το στόχο του προκαλώντας του 75/115/155/195/235 (+0.8) μαγική ζημιά σε 4 δευτερόλεπτα. Κατά τη διάρκεια αυτής της επίθεσης ο στόχος δέχεται 8/11/14/17/20% αυξημένη ζημιά από τις επιθέσεις του Σουέιν.
| |
Αδηφάγα Αρπακτικά - Ο Σουέιν προκαλεί τρόμο στους εχθρούς του παίρνοντας προσωρινά τη μορφή κορακιού. Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, εμφανίζονται κοράκια που επιτίθενται σε έως και 3 κοντινούς εχθρούς. Κάθε κοράκι προκαλεί ζημιά και θεραπεύει το Σουέιν για το μισό της ζημιάς που προκαλεί.
Εναλλαγή: Ο Σουέιν μεταμορφώνεται σε κοράκι. Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, 3 μικρότερα κοράκια χτυπούν τους κοντινούς εχθρούς κάθε δευτερόλεπτο, δίνοντας προτεραιότητα στους ήρωες. Κάθε κοράκι προκαλεί 50/70/90 (+0.2) μαγική ζημιά και θεραπεύει τον Σουέιν για το 75% της ζωής που προκαλείται σε ήρωες και το 25% σε υπηρέτες.
Το κόστος διατήρησης της ικανότητας Αδηφάγα Αρπακτικά αυξάνεται κατά 5/6/7 μάνα κάθε δευτερόλεπτο.
| |
Αναγέννηση Αρπακτικού - Ο Σουέιν αναπληρώνει μάνα κάθε φορά που σκοτώνει μια μονάδα. Αυτό το ποσό αυξάνεται κάθε επίπεδο. |
Συμβουλές
- Αν δεν μπορείτε να ριζώσετε έναν αντίπαλο με την ικανότητα Ακινησία, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε την ικανότητα Συμφόρηση για να τον επιβραδύνετε.
- Κατά την τοποθέτηση σε λωρίδες, προσπαθήστε να μετρήσετε τη δύναμη των αντιπάλων σας για να προσδιορίσετε τη σωστή ισορροπία επίθεσης με την ικανότητα Αδηφάγα Αρπακτικά. Αν είναι ισχυρότεροι, ίσως είναι καλύτερα να μείνετε πίσω και να χρησιμοποιήσετε τις ικανότητες Ακινησία και Βασανισμός.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου