Η Σιβάνα είναι ο καρπός της ένωσης μεταξύ δράκου και ανθρώπου, καταδικασμένη σε μια μοναχική ζωή. Αναγκασμένη να πολεμά για τη ζωή της από μικρή ηλικία, η Σιβάνα έχει εξελιχθεί σε μια βίαιη πολεμίστρια. Όσοι τολμούν να της αντισταθούν έρχονται αντιμέτωποι με το φλεγόμενο τέρας που κρύβεται μέσα της. Οι δράκοι που έχουν απομείνει στη Γη των Ρούνων θεωρούν αηδιαστική την ανάμειξη του αίματός τους με αυτό των κατώτερων φυλών και για αυτόν το λόγο το νόθο αίμα της Σιβάνα θεωρείται προσβολή για τους δράκους. Ένας δράκος, συγκεκριμένα, είχε βάλει σκοπό της ζωής του να εξοντώσει τη Σιβάνα και να σβήσει αυτήν την προσβολή από προσώπου γης. Τόσο αυτή όσο και πατέρας, ένας εξόριστος δράκος, ήταν αναγκασμένοι να πολεμούν συνεχώς για τη ζωή τους, ανήμποροι να ριζώσουν πουθενά. Η ατελείωτη μάχη για τη ζωή της γέμισε την ψυχή της Σιβάνα με μίσος και βιαιότητα. Μετά από χρόνια καταδίωξης, ο δράκος που κυνηγούσε τη Σιβάνα κατάφερε να σκοτώσει τον πατέρα της, αν και τραυματίστηκε θανάσιμα. Γεμάτη από οργή και θλίψη, η Σιβάνα κυνήγησε τον δολοφόνο του πατέρα της στο Βορρά, αποφασισμένη να μην τον αφήσει να αναρρώσει από τις πληγές του. Εκεί συνάντησε μια ομάδα ανθρώπων που καταδίωκαν τον ίδιο δράκο. Σε αντίθεση με τους υπόλοιπους άντρες του, ο αρχηγός της ομάδας δεν έδειξε να φοβάται τη Σιβάνα. Συστήθηκε ως Τζάρβαν ο Δ', Πρίγκιπας της Ντεμάσια και προσφέρθηκε να τη βοηθήσει να πάρει την εκδίκησή της. Οι δυο τους κυνήγησαν και αντιμετώπισαν το μοχθηρό δράκο που είχε σκοτώσει τον πατέρα της. Η Σιβάνα δεν περίμενε ότι οι άντρες που τη συνόδευαν θα κατάφερναν να επιβιώσουν, αλλά ο Τζάρβαν και οι άντρες του πολέμησαν με δύναμη που δεν πίστευε ότι είχαν οι άνθρωποι. Μέσα από τη φωτιά και το ατσάλι, οι σιδηρόφρακτοι πολεμιστές κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τον πανίσχυρο εχθρό τους και η Σιβάνα του κατάφερε το τελικό χτύπημα, ξεριζώνοντας την καρδιά από το σώμα του. Εντυπωσιασμένος από την αγριότητά της, ο Τζάρβαν της πρόσφερε μια θέση στην επίλεκτη φρουρά του. Αν και μπορούσε να δει το φόβο στα μάτια των αντρών του, η Σιβάνα επιθυμούσε όσο τίποτε άλλο να βρει μια πατρίδα. Αποφάσισε να εμπιστευτεί τον Τζάρβαν και να δεχτεί την προσφορά του. Τώρα, υπηρετεί τη Ντεμάσια ως μια από τις πιο ισχυρές πολεμίστριες του στρατού της. Αν και οι νέοι σύμμαχοί της εκτιμούν τη δύναμή της, εξακολουθούν να τη φοβούνται. Η Σιβάνα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανταποδώσει την καλοσύνη του πρίγκιπα, αλλά ο φόβος των ανθρώπων την κάνει να αμφιβάλλει για τον εαυτό της και την αγριότητα που κρύβει μέσα της. ''Έχω αποδείξει τη δύναμή μου ενάντια σε δράκους - τι θα μπορούσαν να μου κάνουν οι άνθρωποι;'' -- Σιβάνα | |
Στατιστικά
Ζημιά | 55 | (+3.4 / ανά επίπεδο) |
Ζωή | 435 | (+95 / ανά επίπεδο) |
Μάνα | 100 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Ταχύτητα κίνησης | 350 | |
Πανοπλία | 18 | (+3.35 / ανά επίπεδο) |
Μπλοκάρισμα ξορκιών | 30 | (+1.25 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση ζωής | 7.25 | (+0.8 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση μάνα | 0 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Ικανότητες
Διπλό Δάγκωμα - Η Σιβάνα θα χτυπήσει δύο φορές στην επόμενη επίθεσή της. Μορφή Δράκου: Το Διπλό Δάγκωμα θερίζει όλες τις μονάδες μπροστά από την Σιβάνα.
Η Σιβάνα θα χτυπήσει δύο φορές στο επόμενο χτύπημα,προκαλώντας (+0.8/0.85/0.9/0.95/1.0) σωματική ζημιά στην δεύτερη επίθεση. Αυτή η παραπάνω ζημιά είναι ίση με το 80/85/90/95/100% της ζημιάς επίθεσης της Σιβάνα.
Μορφή Δράκου: Το Διπλό Δάγκωμα θερίζει όλες τις μονάδες μπροστά από την Σιβάνα.
| |
Παρανάλωμα - Η Σιβάνα περιβάλει τον εαυτό της με φωτιά, προκαλώντας μαγική ζημιά ανά δευτερόλεπτο σε κοντινούς εχθρούς, ενώ κινείται γρηγορότερα για 3 δευτερόλεπτα. Η ταχύτητα κίνησης μειώνεται όσο περνάει η διάρκεια του ξορκιού. Μορφή Δράκου: Το Παρανάλωμα κατακαίει το έδαφος από κάτω και οι εχθροί που μένουν στο καμένο χώμα συνεχίζουν να λαμβάνουν ζημιά.
Η Σιβάνα προκαλεί 25/40/55/70/85 (+0.2) μαγική ζημιά ανά δευτερόλεπτο σε κοντινούς εχθρούς, ενώ κινείται 30/35/40/45/50% γρηγορότερα για 3 δευτερόλεπτα. Η παραπάνω ταχύτητα κίνησης της Σιβάνα, μειώνεται με τον χρόνο.
Μορφή Δράκου: Το Παρανάλωμα κατακαίει το έδαφος και προκαλεί συνέχεια ζημιά σε εχθρούς που στέκονται πάνω του.
| |
Πύρινη Ανάσα - Η Σιβάνα ρίχνει μια πύρινα μπάλα που προκαλεί ζημιά στον πρώτο εχθρό που βρίσκει και αφήνει στάχτες στον στόχο της που μειώνουν την θωράκιση για 4 δευτερόλεπτα. Μορφή Δράκου: Η Πύρινη Ανάσα καλύπτει όλες τις μονάδες σε έναν κώνο μπροστά της.
Η Σιβάνα ρίχνει μια πύρινη μπάλα που προκαλεί 80/125/170/215/260 (+0.6) μαγική ζημιά και καίει 15% της θωράκισης τους για 4 δευτερόλεπτα.
Μορφή Δράκου: Η Πύρινη Ανάσα καλύπτει όλες τις μονάδες σε έναν κώνο μπροστά της.
| |
Κάθοδος του Δράκου - Ο Σιβάνα μεταμορφώνεται σε δράκο και πετάει προς την περιοχή που έχει ως στόχο. Οι εχθροί στο πέρασμά της λαμβάνουν ζημιά και πετάγονται προς την κατεύθυνσή της. Η θωράκιση και η αντίσταση μαγείας της Σιβάνα αυξάνονται. Τα αμυντικά πλεονεκτήματα διπλασιάζονται όσο είναι σε Μορφή Δράκου.
Ενεργή: Η Σιβάνα μεταμορφώνεται σε δράκο και πετάει προς τη στοχευμένη περιοχή. Οι εχθροί στο πέρασμά της δέχονται 200/300/400 (+0.7) μαγική ζημιά και εκτοξεύονται προς την κατεύθυνση του στόχου της.
Παθητική: Οι φολίδες της Σιβάνα σκληραίνουν, αυξάνοντας τη Θωράκιση και την Αντίσταση Μαγείας της κατά 10/15/20. Τα αμυντικά πλεονεκτήματα διπλασιάζονται όσο έχει τη Μορφή Δράκου.
| |
Οργή της Δρακογέννητης - Οι κοντινές επιθέσεις της Σιβάνα ενδυναμώνουν τις ικανότητές της. Διπλό Δάγκωμα - Μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης κατά 0.5 δευτερόλεπτα . Παρανάλωμα - Επιμηκύνει την διάρκεια κατά 1 δευτερόλεπτο, με μέγιστο όριο τα 6 δευτερόλεπτα. Πύρινη Ανάσα - Προκαλεί 15% της ζημιάς της ικανότητας στους στόχους που έχουν αποδυναμωθεί. Κάθοδος του Δράκου - Οι επιθέσεις παράγουν 2 Οργή και η Σιβάνα κερδίζει οργή όσο βρίσκεται σε ανθρώπινη μορφή. |
Συμβουλές
- Όλες οι ικανότητες της Σιβάνα επωφελούνται από τις επιθέσεις σε μονάδες. Τα αντικείμενα που αυξάνουν την ταχύτητα επίθεσης λοιπόν, είναι πολύ χρήσιμα σε αυτόν τον συγκεκριμένο ήρωα.
- Αν αντιμετωπίζετε δύσκολους αντιπάλους στη λωρίδα σας, βελτιώστε πρώτα την Πύρινη Ανάσα.
- Το Παρανάλωμα είναι η τέλεια επιλογή αν παίζετε στη ζούγκλα. Τα τέρατα θα παίρνουν ζημιά σε όλη τη διάρκεια, ενώ η αύξηση ταχύτητας δίνει πλεονέκτημα για να κάνετε ενέδρες σε ήρωες.
- Μπορεί να σας βοηθήσει μια αγορά αντικειμένου που επιβραδύνει τον αντίπαλο. Παραδείγματα: Φάγος, Παγωμένο Σφυρί, Δύναμη της Τριάδας ή Εντροπία.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου