Αν και δεν είναι δημοφιλής σε όλες τις περιοχές του Βάλοραν, ο στρατός της Ντεμάσια απολαμβάνει τον σεβασμό όλων. Η μηδενική ανοχή της Ντεμάσια σε ζητήματα ηθικής τάξης εφαρμόζεται αυστηρά τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους στρατιώτες της πόλης. Στο πεδίο της μάχης, αυτό σημαίνει ότι τα στρατεύματα της Ντεμάσια δεν μπορούν να καταφεύγουν σε δικαιολογίες, να εγκαταλείπουν τη μάχη ή να παραδίδονται, όποιες και αν είναι οι συνθήκες. Αυτές οι αρχές ενσταλάζονται στις δυνάμεις της Ντεμάσια από χαρισματικούς δημαγωγούς που δίνουν το καλό παράδειγμα. Ο Γκάρεν, ο γενναίος πολεμιστής που φέρει τον τίτλο ''Η Ισχύς της Ντεμάσια'' είναι η απόλυτη ενσάρκωση αυτής της φιλοσοφίας και το άτομο που χρησιμοποιούν οι ηγέτες της Ντεμάσια ως υπόδειγμα. Χιλιάδες σπουδαίοι ήρωες έχουν δοξαστεί και έχουν πεθάνει στα αιματοβαμμένα πεδία της μάχης μεταξύ της Ντεμάσια και της μεγάλης της αντίζηλου, της Νόξους. Η πρώτη συνάντηση μεταξύ του Γκάρεν και της Καταρίνα, της Ύπουλης Λεπίδας, έγινε σε μία από αυτές τις μάχες. Οι στρατιώτες που είδαν την επική σύγκρουση μεταξύ των δύο ηρώων (και έζησαν για να διηγηθούν την ιστορία) δήλωσαν ότι ήταν σαν να χόρευαν οι δυο τους έναν ερωτικό χορό με μουσική υπόκρουση την κλαγγή των όπλων. Ο Γκάρεν, το καμάρι του στρατού της Ντεμάσια και αρχηγός της Ατρόμητης Εμπροσθοφυλακής, γύρισε από τη μάχη αυτή φανερά επηρεασμένος, αν και πολλοί σχολίασαν ότι αυτό που τον συγκίνησε δεν ήταν η δύσκολη μάχη, αλλά η συνάντησή του με την Καταρίνα. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, ο Γκάρεν δεν έχανε καμία ευκαιρία να έρθει αντιμέτωπος με την Καταρίνα, ενισχύοντας αυτές τις φήμες. Όντας ένα υπόδειγμα Ντεμασιανής ηθικής, ο Γκάρεν δεν ασχολήθηκε ποτέ με τους ψιθύρους που ακούγονται, καθώς ήξερε ότι κανείς δεν θα καταλάβαινε. Για έναν πραγματικό πολεμιστή, η καταδίωξη ενός πραγματικά άξιου αντιπάλου στο πεδίο της μάχης του δίνει έναν λόγο να ζει. Όταν μάλιστα ο εχθρός αυτός είναι τόσο συμμετρικά αντίθετος με τον ίδιο τον πολεμιστή, είναι σαν να επιβεβαιώνει την ύπαρξή τους. ''Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να σκοτώσεις τον αντίπαλό σου είναι να διαμελίσεις τον άντρα που στέκεται δίπλα του''. -- Γκάρεν, σχολιάζοντας τη στρατηγική του στο πεδίο της μάχης | |
Στατιστικά
Ζημιά | 52 | (+3.5 / ανά επίπεδο) |
Ζωή | 455 | (+96 / ανά επίπεδο) |
Μάνα | 0 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Ταχύτητα κίνησης | 345 | |
Πανοπλία | 19 | (+2.7 / ανά επίπεδο) |
Μπλοκάρισμα ξορκιών | 30 | (+1.25 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση ζωής | 7.45 | (+0.75 / ανά επίπεδο) |
Αναπλήρωση μάνα | 0 | (+0 / ανά επίπεδο) |
Ικανότητες
Αποφασιστικό Χτύπημα - Η Ταχύτητα Κίνησης του Γκάρεν αυξάνεται στιγμιαία και η επόμενη επίθεσή του χτυπά τον αντίπαλο σε ένα σημείο ζωτικής σημασίας, προκαλώντας επιπλέον ζημιά και αναγκάζοντάς τον να σιγήσει.
Ο Γκάρεν αφαιρεί όλες τις επιβραδύνσεις που τον επηρεάζουν και κερδίζει 35% Ταχύτητα Κίνησης για 1.5/2.25/3/3.75/4.5 δευτερόλεπτα.
Η επόμενη βασική επίθεσή του προκαλεί 30/55/80/105/130 (+1.4) σωματική ζημιά και αναγκάζει το στόχο να σιγήσει για 1.5/1.75/2/2.25/2.5 δευτερόλεπτα.
| |
Κουράγιο - Ο Γκάρεν αυξάνει παθητικά τη Θωράκιση και την Αντίσταση Μαγείας του. Μπορεί επίσης να ενεργοποιήσει αυτήν την ικανότητα για να αποκτήσει μια ασπίδα που μειώνει την ζημιά που δέχεται και τις επιδράσεις καταστολής πλήθους για μικρό χρονικό διάστημα.
Παθητική: Ο Γκάρεν αποκτά 20% επιπλέον Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας.
Ενεργή: Ο Γκάρεν αποκτά μια αμυντική ασπίδα για 2/3/4/5/6 δευτερόλεπτα, η οποία μειώνει την εισερχόμενη ζημιά κατά 30% και δίνει 30% μείωση χρόνων καταστολής.
| |
Κρίση - Ο Γκάρεν εκτελεί ένα χορό θανάτου με το σπαθί του, προκαλώντας ζημιά γύρω του για όσο διάστημα διαρκεί ο χορός.
Ο Γκάρεν περιστρέφει γρήγορα το σπαθί του γύρω από το σώμα του για 3 δευτερόλεπτα, προκαλώντας 20/45/70/95/120 ζημιά και επιπλέον ζημιά ίση με το 70/80/90/100/110% της επίθεσής του (+0.7/0.8/0.9/1.0/1.1) ως σωματική ζημιά σε κοντινούς εχθρούς του κάθε δευτερόλεπτο. Ο Γκάρεν μπορεί να κινείται μεταξύ των μονάδων όταν περιστρέφεται, αλλά κινείται κατά 20% πιο αργά όταν περνά μέσα από τις μονάδες.
Οι επιθέσεις της Κρίσης μπορούν να είναι καίρια χτυπήματα και να προκαλέσουν επιπλέον ζημιά. Η Κρίση προκαλεί 25% λιγότερη ζημιά σε υπηρέτες και τέρατα.
| |
Ντεμασιανή Δικαιοσύνη - Ο Γκάρεν καλεί τη δύναμη της Ντεμάσια για να εκτελέσει ένα τελειωτικό χτύπημα σε έναν εχθρικό ήρωα, το οποίο προκαλεί ζημιά ανάλογα με τη Ζωή που έχει χάσει ο στόχος.
Ο Γκάρεν καλεί τη δύναμη της Ντεμάσια σε μια προσπάθεια να εκτελέσει έναν εχθρικό ήρωα, προκαλώντας 175/350/525 μαγική ζημιά συν 1 ζημιά για κάθε 3.5/3/2.5 ζωής που έχει χάσει ο στόχος.
| |
Επιμονή - Αν ο Γκάρεν δεν δεχτεί ζημιά ή δεν επηρεαστεί από τις ικανότητες των αντιπάλων για τα τελευταία 10 δευτερόλεπτα, αναπληρώνει το 0,4% της μέγιστης Ζωής του κάθε δευτερόλεπτο. Η ζημιά από υπηρέτες δεν διακόπτει την Επιμονή. |
Συμβουλές
- Η αναπλήρωση του Γκάρεν αυξάνεται θεαματικά αν δεν δεχτεί ζημιά για μερικά δευτερόλεπτα.
- Το Κουράγιο αυξάνει την αποτελεσματικότητα των αμυντικών αντικειμένων. Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα αντικείμενα για τους διαφορετικούς τύπους ζημιάς των αντιπάλων σας.
- Το μόνο πράγμα που περιορίζει τον Γκάρεν είναι ο χρόνος επαναφόρτισης των ικανοτήτων του, οπότε επενδύστε σε αντικείμενα όπως η Αιθεριολεπίδα της Γιούμου και Το όπλο της Κτηνωδίας .
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου